Denne siden er under utvikling

– vennligst bruk desktopversjonen

Kvalitetsledelse PRAD

Her er vår metode: vår kvalitetspolicy bygger på våre verdier, kulturkjennetegn og ambisjon.

Kvalitetsmål: JCP PRAD sitt kvalitetsmål er å konvertere prosjektkunder over til kontraktskunder. Ambisjonen er å signere 4 nye kontraktskunder i året. Måles ved at vi signerer kontrakt, dette fylles ut i dokument vi lager på Dropbox.

Avviksskjema

Double-click this Element to add your Google Forms URL

Note: Click on Send in Google forms to get the share link.

Salg

  • Prospektere (sjekke HQ, proff.no, SoMe, LinkedIn, hjemmesider, bærekraftstrategi, visjon osv)
  • Benytt eget nettverk aktivt
  • Ringe
  • Kartlegge kundens behov
  • Motta eller skrive brief sammen med kunde, sette mål for aktiviteten
  • Sette prosjektteam
  • Gjennomføre oppstartsmøte
  • Briefe kreativt
  • Lage løsningsforslag
  • Reservere eksterne/interne ressurser
  • Lage fremdriftsplan
  • Lage budsjett
  • Lage GPT budsjett
  • Presentere for kunde, gå gjennom budsjett
  • Følge opp kunde i etterkant
  • Alltid sette seg inn i kundene bærkraftarbeid
Font

Mål med fasen: Sette det rette teamet med rett kunnskap for å løse kundes behov som gir størst mulig grad av måloppnåelse.

Oppstart

  • Avklare teamet
  • Involvere alle i prosjektteamet og gi en tydelig brief på prosjekt og videre fremdrift. Felles møte for alle i prosjektet
  • Vær tydelig på hvem som har hvilken rolle og ansvarsområder. Booke både møtetider og sette av resurser i Busy
  • Book tid for øving på pitch
  • Prosjektverktøy er Teams
  • Planlegge for casefilm
Coffee cup, Tableware, Drinkware, Dishware, Serveware, Gesture, Font, Drink, Teacup

Fremdriftsplan

  • Detaljert oversikt over frister for JCP og kunde for neste fase
  • Frister tilknyttet leverandører, innhold, reduksjoner og budsjettendringer
Font

Milepæler

  • Overordnet oversikt over milepæler for JCP og kunde, for alle faser
  • Eksempel milepæler:
Colorfulness, Rectangle, Slope, Font

Oppstart kunde

  • Kunde briefer
  • Kunde definerer budsjettrammer
  • Kunde definerer kampanjeperiode
  • Kunde definerer mål
Font

Oppstart Internt

  • Prosjekt godkjent fra kunde
  • Sørge for signert budsjett/kontrakt
  • Oppdatere HQ
  • Fakturere ihht. betalingsplan for de ulike fasene
  • Pressemelding dersom relevant
  • #winning på Workplace
  • Oppdatere fremdriftsplan
  • Booke ressurser i Busy
  • Booke statusmøter i fasen (FIB)
  • Booke presentasjonsmøte (lappemøte)
Gesture, Font

Planlegging

  • Booke ressurser for gjennomføring fram til ferdig leveranse
  • Kontakte leverandører der det er relevant
  • Plan for SoMe
  • Planlegge for fremdrift i alle faser
Font

Produksjon

  • Følge plan for gjennomføring som er ivaretatt i fremdrift før følgende:
    • Film
    • Produksjon av ev. trykksaker
    • Plan for SoMe
    • Etc.
Font

Etterkant

  • Sende NPS til kunde på sms
  • Evaluere med prosjektteam internt
  • Evaluere med kunde
  • Godkjenne leverandørfakturaer i Ibistic
  • Case til jcp.no
  • Sluttfaktura til kunde
  • Oppdatere HQ
  • Stenge prosjekt
  • Teamsgruppe: Flytt alle nødvendige dokumenter over til Dropbox, fjern delinger og arkiver teamsgruppe
  • Dropbox: Rydd opp i kundemappe, fjern deling på alle delte mapper
  • Rydd i mail mappe
Material property, Font

til toppen

This project is protected by a password

The password is not correct