Denne siden er under utvikling

– vennligst bruk desktopversjonen

Kvalitetsledelse

Retail Factory

Her er vår metode: vår kvalitetspolicy bygger på våre verdier, kulturkjennetegn og ambisjon.

Ambisjon: Vi skaper vekst.

Kvalitetsmål:

  • Levere oppstart og ferdigstillelse av prosjekt til avtalt tid.
  • Sikre at de enkelte KPI'ene ved hver enkelt prosjekt er nådd.
  • Sikre at vi gjennomfører prosjekt iht. avtalt budsjett.

Mål kundetilfredshet: NPS på over 70

Avviksskjema

Double-click this Element to add your Google Forms URL

Note: Click on Send in Google forms to get the share link.

Salg

  • Prospektere (sjekke proff.no, SoMe, LinkedIn, hjemmesider, bærekraftstrategi, visjon osv)
  • Benytt eget nettverk aktivt
  • Ringe
  • Kartlegge kundens behov
  • Motta eller skrive brief sammen med kunde, sette mål for aktiviteten
  • Sette prosjektteam
  • Gjennomføre oppstartsmøte
  • Briefe kreativt
  • Lage løsningsforslag
  • Reservere eksterne/interne ressurser
  • Lage fremdriftsplan
  • Lage budsjett
  • Lage GPT budsjett
  • Presentere for kunde, gå gjennom budsjett
  • Følge opp kunde i etterkant
Font

Mål med fasen: Å utrede alternative konsepter og identifisere det prosjektet som i størst utstrekning gir måloppnåelse og tilfredsstiller kundens behov.

Prosjektteam / oppstartsmøte

  • Viktig å involvere alle i prosjektteamet og gi de en tydelig brief på prosjekt og videre fremdrift. Felles møte for alle i prosjektet.
  • Vær tydelig på hvem som har hvilken rolle og ansvarsområder. Book både møtetider, frister, og ikke minst, produksjonstid i kalenderen.
  • Prosjektverktøy er i utgangspunktet Teams. Men åpne for andre verktøy om kunde har egne preferanser.
Coffee cup, Tableware, Drinkware, Dishware, Serveware, Gesture, Font, Drink, Teacup

Fremdriftsplan

  • Detaljert oversikt overfor RF og kunde, med tydelig prosess, frister og ansvarsområder
  • Oppfølging fra RF kontinuerlig
Font

Oppstart

  • Prosjekt godkjent fra kunde
  • Få skriftlig godkjenning på prosjekt og budsjett
  • Oppdatere HQ
  • Forhåndsfakturere 50% når mulig
  • Pressemelding dersom relevant
  • #winning på Workplace
  • Oppdatere fremdriftsplan
  • GDPR - hvordan håndteres persondata
  • Oppdatere eksterne og interne ressurser
  • Identifisere interessenter - hvordan skal disse involveres
  • Booke statusmøter frem til gjennomføring
  • Planlegge for golden week der det er mulig
Gesture, Font

Prosjektteam / oppstartsmøte kunde

  • Viktig å involvere alle i prosjektteamet og gi de en tydelig brief på prosjekt og videre fremdrift. Felles møte for alle i prosjektet.
  • Vær tydelig på hvem som har hvilken rolle og ansvarsområder. Book både møtetider, frister, og ikke minst, produksjonstid i kalenderen.
  • OTH i prosjekt, hva er ambisjonen, hvordan skal vi organisere oss
  • Hva må vi måle/dokumentere?
  • Planlegge casefilm når mulig
  • Booke budsjettgjennomgang med kunde når nødvendig
Gesture, Font

Planlegging

  • Tidsplanlegging for prosjektet
  • Risikoanalyse når nødvendig
  • Ansvarfordeling (hvem gjør hva)
  • Definere prosjektleveranser
  • Statusmøter med samspillsoner
  • Oppfølging lokasjon og leverandører
  • Booking crew
  • Opplæring crew
  • Booking lager
  • Booking logistikk
  • Informere eksterne stakeholdere
  • Innkjøp
  • Briefe fellesressurser
Gesture, Font

Gjennomføring

  • Logistikk underveis
  • Lager underveis
  • Crew - opphenting og innkjøp.
  • Onsite briefing/kvalitetssikring
  • Opprigg
  • Kontinuerlig oppfølging HQ
  • Bildedokumentering
  • Gjennomføre aktivisering
  • HMS oppfølging
  • Kundekontakt og tredjepart oppfølging
  • Planlegg nedrigg før aktivisering
  • Følg plan og brief, ved avvik utenfor brief skal nærmeste leder kontaktes
  • Nedrigg og eventuell opprydding/kilde sortering
  • Rate crew i Lifeforce, gi muntlig feedback
  • Poste på SoMe dersom avtalt med kunde, evt internt på Workplace
Font

Etterkant

  • Fakturering
  • HQ oppdateres
  • Ibistic
  • Captivator lønn
  • Prosjektregnskap
  • Lukke prosjekt
  • Materiell status
  • Retur av materiell fra lokasjon til lager
  • Vask og vedlikehold av materiell
  • Informere lageret om tilbakelevering
  • Samle inn tilbakemeldinger fra tredjeparter (butikker og crew)
  • Evalueringsmøte internt
  • Identifisere nye muligheter for business

  • Identifisere muligheter for utvikling av case eller prispåmelding
  • Booke og gjennomføre ekstern evalueringsmøte
  • Utvikle og oversende sluttrapport
  • Rating og tilbakemeldinger crew
  • Utleggshåndtering
  • Sende NPS til kunde
  • Slette evt. deltakerdata - GDPR
  • Teamsgruppe: Flytt alle nødvendige dokumenter over til Dropbox, fjern delinger og arkiver teamsgruppe
  • Dropbox: Rydd opp i kundemappe, fjern deling på alle delte mapper
  • Rydd i mail mappe

til toppen

This project is protected by a password

The password is not correct